sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

"Onks sul loma?"

Olin eilen vähän lomafiiliksissä, vaikka minun virallinen kesälomahan on vasta elokuun puolessa välissä. Ihan itse halusin lomani sinne, kun miekkosella on samaa aikaa, niin ollaan suunniteltu mahdollista reissuun lähtöä - vihdoinkin! Meillä on ihan kaikki rahat mennyt tässä alle parin vuoden aikana - joka tässä asunnossa ollaan vietetty aikaa - tähän asuntoon. Että ei näin! Mutta nyt alkaa pikkuhiljaa kääntymään voiton puolelle ja päästään ehkä nauttimaan muillakin tavoin elämästä, kuin kodin remppaaminen ja sisustaminen. En väitä, etteikö kodin laittaminen olisi mukavaa puuhastelua, mutta ainakin hemmetin arvokasta touhua se on!

Juu siitä eilisestä, mentiin tosiaan ihan extempore pelailee minigolfia, kun oli niin hieno ilma. Nähtiin tuossa koirankusetuslenkillä minun miehen ystävä ja hänen avokki ja pyydettiin heidätkin mukaan ja niin 15minuutin päästä oltiin jo käppäilemässä pelipaikalle. Tästä meiltä oikasee erään niityn ja metsän läpi siihen 10minuutissa. :)

Sitä ennen olin rannalla neljä tuntia ja poltin itseni rinnuksista vähän. Mutta onneksi ei ihan rakkuloille sentään kärähtänyt. Olin kyllä laittanut rasvaa, mutta ilmeisesti vähän huolimattomasti, kun nyt on sellaiset epäsäännölliset rusketusrajat/laikut tuossa vasemman rinnan päällä ja oikea on ihan normaali vaalea, eli se ei palanut. Mutta ei haittaa, tänään jatkan seepraraitojen tai pantterintäplien hankkimista, kun menen iltapäivällä nauttimaan taas rannalla löhöilystä erään kirjan parissa, joka minulla on ollut nyt kaksi vuotta lukematta. :D


Paita: H&M (vanha)
Bikinit: Panos Emporio
Lasit: Bvlgari

Kävin rantsun jälkeen naukkaamassa vähän välipalaa Tebiksellä.

Oikeen terveelliseltä näyttää. :D

Olin aika pro. ;)

Minä (aka. Ilpo, kiva lempinimi,eh?) löin pari hole in onea, muttei se voittoon riittänyt, kun niin monet muut radat oli ihan ylitsepääsemättömän vaikean oloisia minulle-näköjään.
Mutta tulin kolmanneksi, en hävinnyt siis kaikkia, jee!

Illalla grillattiin vähän magaraa, leipää ja lihapiirakoita.


Kaverit kyseli, että onko minulla loma, kun siideri kädessä koko illan ja otin niin rennosti. Hyvähän se vain on, että osaa nauttia viikonlopuistakin niin paljon, ottaa ilon irti niistä vapaapäivistä mitä on, eikä turhaan stressaile vapaapäivinä mitään muuta. Mieltä tyhjentävää tämmöinen toiminta. :) Suosittelen muillekin.
Vaikkakin mahassa alkaa näkymään tää siiderin lipittely, heh. Sallittakoon se, kohta on kuitenkin syksy ja perus kurinalaisuus tanssii taas mukaan kuvioihini.

2 kommenttia:

  1. Pitäis uskaltautua itsekin minigolffaamaan poikaystävän kanssa.. Vähän vaan jänskättää että tuleeko siittä yhtään mitään :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän sillä oo oikeesti mitään merkitystä osaako. :D Itse viimeeksi ala-asteella minigolfannut jossain ulkomailla porukoiden kanssa. Että ei ollut kyllä mitään kokemusta täälläkään. Kenelläkään meistä. :)

      Poista

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)