maanantai 15. heinäkuuta 2013

aina vaan rantailua

Vaikka monesti puhun, että olin tuossa meidän lähirannalla ja silti kuvissa ei koskaan näy hiekkaa tai kuumia rantapallonpelaajaäijiä, en siltikään huijaa teitä. Hengailen vaan mieluummin siinä nurmikolla, joka kohta on kyllä vain muisto sekin näiden paahtavien päivien jäljiltä.
Eilen ja tänään olin taas rantsuttelemassa, mitäpä muutakaan. Eilen H, eli miesystäväni toi minulle töistä päästyään söpön kokiksen: Muru. :) Noi tekstikolat on hauska idea. Ostin yksi päivä töissä Mummi Colan ja laitoin sen pakkaseen ja unohdin sen sinne ja työpäivän päätteksi sain juoda jäätynyttä hiilihapotonta Colaa, namiii. :D Mummi vähän jääty! (...no ei mikään ihme kun minun käsittelyyn pääsi.)



Kultasankaiset RayBanit

Ray Banit, eli reiskat. Ostin viime vuonna kultaiset, kun oli niin mageet ja olin jo pitkään himoinnut. En vain ymmärrä, miksi en käytä näitä useammin, yleensä aina pistän ne tutut ja turvalliset Bvlgarin lasit päähän. Ne on lempparit, eikai siitä mihinkään pääse.

Tänään alkoi ihan hirveät vatsankouristukset tuolla rantsulla ja sen saattelemana jouduin hyvinkin pian lähtemään kotia kohti. No, pilvet tulivat kyllä taivaalle sen jälkeen kun itse pääsin rannalle raahautumaan ja alkoihan siinä tulla jo kylmäkin. Lisäksi käsivarret alkavat jo olla sen verran punaiset, että päädyin laittamaan pitkähihaisen valkoisen paidan päälle joka tapauksessa, jotta ei kärähtäisi olkapäät ja käsivarret, siis siinätapauksessa, että se aurinko olisi paistanut sen ajan mitä siellä olin.
Onneksi laitoin, pilvien tultua taivaalle alkoi minulla olemaan taas kylmä, joka ei ole kovinkaan poikkeuksellista allekirjoittaneelle. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)