lauantai 13. heinäkuuta 2013

Hieman rennompi ote elämään

Jee viides lukija, wuhuu! Kuulostaa ehkä vähän typerältä, mutta olen oikeasti innoissani siitä, että minulla on edes joitakin lukijoita, se merkitsee paljon. En todellakaan jaksaisi päivitellä tänne yhtikäs mitään, jos näitä jorinoitani ei kukaan jaksaisi koskaan lukea. Että kiitos tästä kuuluu teille arvon seuraajat! :)

Muistan kun sain ensimmäisen lukijan ja olin ihan täpinöissä ja pompin kaupassa tasajalkaa. Hahhahhah!

Vannoin koko viikon itselleni, että olen tämän viikonlopun rauhassa kotona, treenaan teen pitkiä lenkkejä koirien kanssa. Syön terveellisesti ja en juo alkoholia. Ei se sitten ihan niin taas mennytkään. Soitin eilen alkuillasta ystäville, haluavatko he tulla kylään ja tsädäm, olinkin tunnin päästä kalja kädessä parvekkeella päivittämässä viikon tapahtumia, sipsikulho pöydällä. Että ei mennyt taas ihan niin kuin olin suunnitellut. Mutta ei haittaa, nyt on KESÄ ja silloin pitää ottaakin vähän (tai vähän enemmän) rennommin!<3


Joitakin tilanteita eiliseltä:

Meidän kaljasnäcki. Kuivattu ja suolattu kala, kuulemma venäläisten herkkua.
Ostettu muistaakseni Eestin herkusta. Itsehän siis en päätynyt tätä ostamaan.
Innostuin kuitenkin repimään tästä nahat irti ja yritettiin ystävän miehen kanssa leikata noita lihoja tuosta pikku paskiaisesta pois. Oli aikamoinen savotta.

Mutta kuitenkin, sinnikkyys palkittiin ja saatiin kalaa. 
Oli vähän liian suolaista omaan makuuni, mutta söin silti ehkä eniten koko setistä. :)
Ja kaikki tuli kuitenkin syötyä. Että reippaita oltiin!

Merkkarisekoitus. Nää on haastavia, kun nuo jää hampaisiin kivasti kiinni.
Mietittiin eilen, että kumpi on vaikeampaa: Syödä merkkareita niin, ettei saa puraista niitä kertaakaan, vai syödä munkki siten, ettei saa lipaista huuliaan/pyyhkiä sokereita pois millään?
Itse sanoin että munkin syöminen lipaisematta on haastavampi, ainakin minulle.

Coco kermiksinen päiväunilla. :)

Itsestäni ei (onneksi) ole eiliseltä yhtään kuvaa, olin niin räjähtäneen näköinen, paskaiset vaatteet, jotka oli täynnä koiran karvoja, eikä naamakaan ollut miltään osin kuvauskunnossa.

Nyt ajattelin mennä ottamaan aurinkoa läheiselle kalliolle, tai rannalle. Hauskaa päivää kaikille, muistakaa ulkoilla, kun on noin ihana ilma! :)

2 kommenttia:

  1. Ilo on täysin minun puolellani ;) Koitan olla aktiivinen kommentoija:--)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)