perjantai 17. toukokuuta 2013

Yesterday's outfit and other things

Kävin eilen tatuoijalla töiden jälkeen, jonka vuoksi olin vasta illalla kotoina. Palasin kotiin kesken lätkämatsin ja tietenkin katsoin sen, käytin koirat ulkona, siivoilin vähän ja menin nukkumaan. En siis todellakaan kerennyt istuskelemaan koneella eilen minuuttiakaan.

Juuri äsken huomasin, että kamerani ei lue enää muistikorttia. Tämä sinetöi sen, että joudun viimeistään nyt ostamaan sen digijärjestelmäkameran, jota olen jo kymmenen vuotta halunnut - ei mikään heräteostos ainakaan! Olisin kuvannut kynnet, jotka eilen lakkasin, mutta jää siis myöhemmälle.
Ehdotuksia hyvän kameran suhteen saa antaa. En kameroista ymmärrä paljoakaan, vaikka olen käynyt vaikka mitä valokuvauskursseja. Pimiötyöskentely ja filmijärkkärillä kuvaus minua kiinnostaa taas enemmän, kuin digikuvaus. Harmi vain, että kotiini ei mahdu pimiötä. Oma pimiö olisi kyllä mahtava! :D

Tämän näköisenä lähdin Helsinkiin. 
Sain aika paljon pitkiä katseita näiden lyhyiden shortsien vuoksi, mutta samapa tuo.
Olen nimittäin päättänyt ruskettua tänä kesänä. :D

Kivat kuvailut duunipaikan pukkarissa... :D

Huulissa Juicy Tubes huulikiiltoa, joka kestää huulilla hyvin.

... Eli siis tätä!

Alkuillasta sain napsaistua ihastuttavasta puusta kuvan.
Tästä tulee aina se Geisha suklaa mainos mieleen, tiedättekö?
Mikä tää puu muuten on? En tiedä tämän nimeä edes...

Tänään illalla suoraan töiden jälkeen on työpaikan saunailta, enkä usko, että kerkeän postailemaan enää tänään illalla, mutta katsotaan nyt. Huomenna sitten!

1 kommentti:

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)