torstai 9. toukokuuta 2013

And that's who I am...


...eikä tähän edes mahtunut kaikki kuvat mukaan, mitä olisin voinut tähän liittää. Tässä kuitenkin jonkun näköinen kuva teille, millainen mielestäni olen. :)

Jos haluatte tehdä itsestänne tällaisen, kuvat löytyvät täältä.
Niitä kuvia on sitten oikeasti todella paljon, että varmasti jokainen löytää sieltä jotain, mikä kuvastaa itseään.
Minä löysin kuvia reilut 200kpl, jotka kävivät minun luonteeseeni täysin, mutta vain osan niistä otin mukaan tähän kollaasiin. Kahdensadan kuvan kollaasi olisi jo vähän överi. Mutta niinpä toisaalta olen minäkin!

Itse olen ennen tehnyt näitä kollaaseja nuorena, leikannut lehdistä kuvia ja liimannut kartongille. Ne ovat kyllä olleet enemmän "mitä minä haluan" tai "mikä on kaunista" kollaaseja, tai täysin pilailu mielessä kavereiden kanssa väsättyjä, joilla ei niinkään ole tarkoitusta. Nuorena teimme vastaavanlaisella tekniikalla myös paljon syntymäpäiväkortteja ystävien kesken. Ne kortit olivat hyvin suuria, olisiko kartongin koko ollut yleensä noin A2 tai jotain sinne päin? :D
Äitini oli löytänyt pääsiäisen tienoilla jostain kätköistä juuri vastaavanlaisen syntymäpäiväkortin, jonka kaverini olivat minulle tehneet teinivuosina. Kortti ei ollut kummoinen, joten heitin sen menemään tilanpuutteen vuoksi. Muistin kuitenkin kortin hyvin, oli se kuitenkin pitkään minun huoneessani esillä, kun asuin vielä vanhempieni luona. Uskon muutenkin enemmän siihen, että kauniit asiat säilyvät mielessä kirkkaina, eikä kaikkea saatua pidä säilyttää. Tässäkin kortissa ajatus oli tärkein ja kauniina ajatuksena se säilyy mielessäni läpi elämäni.

1 kommentti:

  1. Aivan ihana kuvakokoelma! Olen muutenkin aivan koukussa tähän blogiisi :)
    -Jenni-

    VastaaPoista

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)