maanantai 10. maaliskuuta 2014

En olekaan tainnut kertoa...

En muistaakseni maininnut teille, että olin koko viime viikonlopun bileleskenä. H lähti siis viettämään kaverinta 30v bileitä ystäviensä kanssa Englantiin ja minä jäin pitämään kotia pystyssä. He kävivät katsomassa jonkun jalkapallopelin ja dokasivat oikein urakalla kaikki kolme päivää...saavutus kai sekin?
Äitini tuli tänne perjantaina illalla ja käytiin tosiaan siellä Helsingissä shoppailemassa lauantaina. Eilen aamulla äitini lähti ajelemaan kotia kohti ja minä jäin yksin, snif! Onneksi sentään koirat, pupu ja marsu olivat lohduttamassa tätä bileleskeä. :D No, kyllä minäkin vähän biletin. Kävin kavereiden kanssa katsomassa Hunksien shown Järvenpään Koronassa. En ollutkaan koskaan aiemmin sielä käynyt. Enkä saanut Hunkseilta sylitanssia, harmi!

H tuli tänään iltapäivällä kotiin vanhan viinan katkuisena ja vähän räihnäisen näköisenä, mutta pääasia, että selvisi ehjin nahoin kotiin! :)




Tuliaisiksi sain tämän Conversen hupparin

Sitten toinen asia, josta olen jännittyneen innoissani: Minua pyydettiin haastatteluun Kauneus & Terveys-lehteen liittyen läpikäymääni kita-ja nielurisaleikkausta ja vastasin haastattelupyyntöön: tahdon.
Olen ollut tv:ssä pari kertaa, mutten koskaan lehdessä, joten tämä tilanne on ihan uusi juttu itselleni. :)
Kerron teille sitten myöhemmin, että mihin numeroon se haastattelu tulee. Jänskää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)