keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Zalandon ostosten esittely ja kuulumisia

Tom Tailorin ihanat syyskengät

En tajua miksi toi minun eilen kirjoittama postaus ei mennyt julkaisuun heti, vaikka painoin julkaise nappia eilen iltapäivällä. Se tuli tänne vasta nyt päivällä... No eipä siinä, en ole siis tänään käynyt missään Bauhaussissa, vaan eilen kävin.
Sieltä tosin löytyi ne naulakot, joita etsinkin. Ei mitkään niin koristeelliset, joita etsin, mutta paremman puutteessa saa nyt luvan mennä. Kyllä nämä aina kaksi seinästä törröttävää ruuvia voittaa! :D

Koukut Vantaan Tammiston Bauhaussista

Sitten niistä vaatteista, joita tilasin. Nämä treenihousut eivät tosiaan ole mitkään treenihousut, vaan pikemminkin jotkut oleskeluhousut. Ovat jotain 95%puuvillaa, eli ei kovinkaan hengittävät. En itse tykkää treenatessa käyttää puuvillahousuja, ainakaan hikiliikunnassa. Jos tekee jotain kevyempää tai matalammilla sykkeillä, niin sitten ne on ihan ok. :)

Nämä kengät taas ovat niin ihanat!! Viikonlopuksi olen menossa Lappeenrantaan, siellä on SaiPa-Jokerit peli, jonka olen todellakin menossa katsomaan, wuhuu!

Olen todella menossa katsomaan lätkää nämä jalassa!

Sitten, apua auttakaa!!! Olin vannonut itselleni, että kasvatan oman värisen tukan takaisin. Nyt kun olen jo loppusuoralla ja kasvattanut yli vuoden värjäämättä näitä, menin kysymään edellisen Lappeenrannan reissun jälkeen serkultani, voiko hän värjätä hiukseni. Silloin olin aivan varma, että haluan taas olla ihan blondi, mutta nyt mietityttää, kun en ole täysin pitänyt itselleni tekemää lupausta, eli kasvattaa täysin oman värinen tukka, jossa ei ole yhtään väriaineita. Tämä tauko on todella tehnyt minulle enemmän kuin hyvää, tai päänahalleni tarkoitan. Uutta hiuksen alkua on aivan älyttömästi päälaella, uskon, että jos kasvattaisin vielä esim.vuoden, minun omat hiukseni olisivat paljon paksummat ja ainakin paremmassa kunnossa, kuin vuosiin. Aloin värjäämään hiuksia jo ala asteella, jotain viidennellä-kuudennella luokalla ja sen jälkeen olenkin kaikki väriskaalat kokeillut teininä läpi ja vanhempanakin mustan-punaisen ja blondin sekamelskaa ollut ties milloin mitä. Nyt olen pari vuotta pysynyt taas vaaleana ja siinä todennäköisesti pysynkin. :) Nyt vain arvon sitä seuraavaa värjäyskertaa, onko se nyt vai joskus myöhemmin?! Mitä minä teen???

Olen muuten remontoinut taas täällä meidän asunnossa,siksi näitä postailutaukoja taas. Mies repi viime viikon torstaina muistaakseni keittiöstä oven karmit pois, kun tuossa ei ole ovea ollut koko sinä aikana, kun me olemme tässä asuneet. Tasoitin viikonloppuna tuon oviaukon ja hioin sen loppuun eilen. Juuri pari minuuttia sitten sain vetäistyä siihen ensimmäisen maalikerroksen ja voi että kun tuli hieno! Ainakin sata kertaa parempi, kuin se karmillinen oli. Lisäksi oviaukkoon tuli 11cm lisää tilaa, huippua! Näyttää heti paljon arvokkaammalta, kun on isompi oviaukko. :) Eilen illalla maalasin ulko oven kynnyslistan öljypohjaisella maalilla, ja voi ärsyttävyyden huippu miten ärsyttävää tuota öljyväriä on siveltimistä pestä. Varsinkin kun sitä maalinohennetta/maalia ei saa mennä viemäriin, vaan ne pitää purkittaa/heittää roskiin. No, enää yksi kerros ja sitten sekin on valmis. :) On kyllä kiva askarrella ja touhuta kaikkea tällaista pientä täällä kotona. Varsinkin kun maalaamalla näkee heti sen työn jäljen. Lisäksi se on terapeuttista. Tasoittaminen on myös kivaa ja remontoiminen ylipäänsä. Seuraavaksi meillä on lattioiden hiominen ja niiden sävyttäminen ja ovien vaihto tulossa. Niiden jälkeen, tai niitä ennen kaveri tulee pistämään kylppärin kattoon sormipaneelit, jotka on ihan törkeen makeet. Noiden jälkeen luulisin asunnon olevan valmis, mutta keksimme varmasti taas jotain. Tai no, olen jo keksinyt. Muutama pikku seikkaa... Mutta ne saa luvan odottaa tovin. ;)

Tuossa noi housut jotka ostin, ihan perus leggarien näköiset siis.

Trallallaa. Maalasin tuohon tuollaiset karmin näköiset maalaukset reunoihin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)