lauantai 8. kesäkuuta 2013

ihana päivä

Tapahtumarikas päivä (tai viikko) takana päin, huomista lukuunottamatta. 
Olen kerennyt tekemään kaikenlaista. Äitini tuli kyläilemään eilen illalla ja tänään tapetoitiin "pikkumakkarin" aka "työhuoneeni" yksi seinä. Sen jälkeen lähdin sovittelemaan biksuja, mutta ylläri ylläri kaikki minun kokoiset olivat jo menneet... Ei ole ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinen.

Alla kuva tämän päivän shoppailukierros lookista. Minun perus look viikonloppuisin on hyvin simppeli: Meikkini on luonnollinen ja raikas. Hiuksiin panostan yleensä enemmän viikonloppuisin, kuin arkipäivisin. Tosin tänään en jaksanut tehdä hiuksille yhtikäs mitään. Jätin ne pesun jälkeen vain roikkumaan olalle ja lopputuloksen näkeekin kuvasta. :D Ei kovin prameilevaa. Kuva siis otettu siis päivän päätteeksi, kun on kerennyt jo vähän kulahtaa päivän aikana...

Paita: Only
Kesähame: H&M
Kengät: vanhat-huuto.netistä
Lasit: Bvlgari

Käytiin pizzalla Classic Pizzassa. Siellä on niin paljon erikoisia vaihtoehtoja normi pizzoille, että jos haluaa pizzalle vaihtelua, suosittelen menemään sinne! Tämäkin pizzeria sijaitsee Jumbossa, josta on muodostunut nykyisin minun "ostos mekka."

Pizzerian tuoleista tuli hienot seepraraidat minun reisiin... :D Hienoa tässä on vielä se, että minä en itse näitä huomannut, vaan minua huomautettiin asiasta - pisteet kotiin!

Vinkki koirien omistajille: Älä säilytä kenkiäsi lattialla!
Tulos voi muuten olla tämän näköinen - tai vielä pahempi. 

Tapetoitiin äidin kanssa ihan muina naisina pikkumakkari tänään. :)
Ollaan niin käteviä!
Kuvassa siis ensimmäinen vuota seinässä.

Thadaa!!! Valmista tuli. 
Kattolistat on kiinnittämättä ja maalaamatta, mutta ne on ostettu varmuuden vuoksi jo talvella... :D

Olen ottanut aurinkoa aivan sairaan paljon, ehkä jopa vähän liikaa? Tosin en ole polttanut itseäni, eli ei kai tämä vielä liikaa sitten ole? 
Aina jos on ollut vapaa ilta, tai viikonloppuisin vapaa hetki, olen suunnistanut lähirannalle. :) Onpa ollut virkistävää vaihtelua, kun viime kesä oli mitä oli ja olin silloinkin jatkuvasti töissä. Nyt olen voinut vähän hengähtää ja nauttia kauniista kesäilloista ja sitä todellakin olen tehnyt! Sen on huomannut myös postailujen määrästä - hiljenemään päin. Mutta oikeasti, kuka jaksaa istua koneella kirjoittelemassa kuulumisia, näin hienoilla ilmoilla? En minä ainakaan. Tai en ainakaan päivittäin, pahoittelen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)