perjantai 22. maaliskuuta 2013

nyrkkeily

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=im1yhto7IRM

Siis minä vain rakastan tämän tyylisiä videoita, nämä ovat niin motivoivia ja tulee aina itsellenikin hinku lähteä tekemään jotain hurjaa, kun näitä katsoo! :) Varsinkin toi narusta roikkuminen ja vauhdilla veteen oli mahtavan näköistä ja sen uskaltaisin tehdä itsekin.

http://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw

Tässä toinen, jos porukka väittää että on hyvässä kunnossa, niin katsokaa tämä ja miettikää uudestaan. :DD
17vuotias tyttö suht kohdikses. :DD olis ihana pystyy itsekin noin hyviin suorituksiin. Noh, jos jaksan treenata ahkerasti, niin ehkä parin vuoden päästä...

Tämän viikon vapaaillat töiden jälkeen onkin menneet muuten treeneissä, että motivaatio on säilynyt hyvin tämänkin viikon. Maanantaina kävin tekemässä ylävartalon treenin, vaikka ei olisi silloin huvittanut yhtään, mutta kun salille pääsin, niin jotenkin sitä sitten innostui. :) Keskiviikkona olin siinä kuntopiirissä, joka oli todella raskas, mutta oli ihana treenata ihan piippuun itsensä ja testata vähän rajojaan. Eilen olin aika rikki ja vain lepäsin.
Siinä kuntopiirissä muuten yhdessä pisteessä oli nyrkkeilysäkin hakkaaminen ja se oli kivaa! En ole ennen hakannut säkkiä, tai jos olen niin joskus teininä viiden sekunnin ajan ja todennut että onpa hanurista. En ole jotenkin uskaltanut kun olen miettinyt, että jos en osaa, tai jos näytän jotenkin naurettavalta, kun yritän rimpulakäsillä saada sitä säkkiä johonkin suuntaan heilumaan. Tajusin tuossa hakatessa, että eihän minun pidäkään pienenä ihmisenä yrittää saada heilahtamaan säkkiä yhtään mihinkään, vaan pääasia on, että pidän sykkeen korkealla ja en laske käsiä liian alas tai ylös, vaan lyön suoraan ja tiheään tahtiin ja tietenkin, että pidän hauskaa! Lisäksi voin paljastaa, että siinä tuli hiki!
Aion tästä lähtien rohkeasti alkulämmitellä salilla säkkiä hakaten, varsinkin käsi-tai selkätreeniä ennen tämä on todella hyvä lämmittely muoto. Sitä paitsi - se on kivaa!

minä en ole tässä kuvassa, mutta näytin varmasti vähintäänkin yhtä vakuuttavalta. :)

Ps. Ulkona on mahtava lenkkeilyilma, eli ei kun ylös,ulos ja lenkille kaikki!
Minä jään vatsavaivojen kera kotiin kärsimään, joten treenatkaa minunkin puolestani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)