sunnuntai 4. elokuuta 2013

Päivällinen ja sunnuntai fiilikset

Olen herkutellut rehellisyyden nimissä ihan liikaa viimeisen kahden kuukauden aikana. Väliin on mahtunut yksi tai pari terveellistä viikkoa, mutta sitten olen taas repsahtanut-myönnän! :D Tämä taitaa olla ensimmäinen kesä vuosiin, kun olen lihonnut. Yleensä olen niin paljon ulkona ja liikenteessä, että laihdun kesäisin. No, onneksi pari kiloa ei ole niin vaikea tiputtaa syksyllä pois, kunhan ei enempää päästä niitä kiloja syksyn mittaa tulemaan. Ei tosin ole tulossa, kun olen aloittamassa sitä kuntokuuria, josta olen tässä postauksessa kertonut aiemminkin. :)

Tänään ajattelin pitäytyä ainakin ruokien suhteen jossakin järkevyyden rajoissa, vaikka luulen lasin tai kaksi viiniä illalla maistuvan, kun ystävät tulevat kylään. Vielä kun jaksaisi juoksemaan lähteä, mutten taida jaksaa, tuolla on niin kuuma! Mutta en valita, ihanaa kun paistaa. :) Olin koirien kanssa tänään puolenpäivän aikaan 1.5h ulkona. Cocolle alkoi tulemaan vähän liian kuuma, niin oli tultava sisään. Kastelin ulkona ollessa sen pään vedellä ja juotin molemmille vettä 10min välein, mutta ei auta, kun on iso kasa karvaa lämmittämässä, niin voin vain kuvitella miten kuuma noilla pikkuisilla on...

Lemppariruoka: parsakaalia ja lohipuikkoja. Lohipuikkojen ravintoarvot ovat paremmat, kuin normaalien kalapuikkojen.

Lasit: Bvlgari
Biksu yläosa: H&M
Rusketus: ei ole

Muistakaahan auringon ottajat suojakertoimet! Itse poltin rintavaon tänä kesänä aiemmin ja ei ollut kyllä yhtään kivaa se. Olenkin laittanut suojakerroin 15-30 hartioihin, rintakehään ja naamaan aina ulos mentäessä, varsinkin jos tiedän olevani siellä pidemmän aikaa. Ja mitä pidempi aika ulkona, sitä vahvemmat kertoimet.
Hiuksetkin on syytä suojata. Itse muistin tänään pitkästä, pitkästä aikaa suihkuttaa hiuksiin lämpösuojan ennen ulos menoa. Kyllä kutrit kiitti. :)

Nyt vähän siivoilemaan, ettei ole koti ihan ryöttäinen kavereiden saapuessa. Olen kyllä onneksi aamupäivällä jo siivoillut jonkin verran, ettei tässä enään kauheasti mitään siivoiltavaa ole. En tykkää siitä yhtään, jos koti on sotkuinen, en niinkun ollenkaan. Siivoan mielummin väsyneenä ja kärttyisenä, kun jättäisin siivoamatta. Tosin, kun on oma koti mitä siivota ja asuinmukavuus kasvaa siistiyden myötä, siivoan ihan mielelläni. Harvoin olen kärttyinen sen takia, että pitää siivota. Ei se huonotuulisuus mitään auttaisi, tuntuisi kaikki vain vielä vaikeammalta mitä onkaan. Yleensä siivoan joka päivä vähän, niin ei tarvitse sitten kerralla siivota montaa tuntia. Paljon helpompaa käyttää päivittäin siihen se vartti tai vähän reilu. Ei tunnu missään!

Siistiä sunnuntaita teille kaikille! Puspus! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)