sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Vagabond, Gina Tricot, H&M

Eilen suuntasin ystäväni kanssa taas vähän kauppoja kiertelemään, ei niinkään ostoaikeissa, vaan katselemaan ja sovittelemaan. En varmasti koskaan kyllästy kaupoilla pyörimiseen, vaikka toisaalta se ajanhukkaa onkin, mutta rentouttaa ainakin minun mieltä. :)

 Päivän meikki...
...unohdin vain laittaa kuvaan huulikiillon.

Sain reilun viikon takaisesta Onlyn shoppailureissusta 5euron arvoisen alennuskupongin, joka on ollut voimassa tämän viikon. Siispä suuntasin kohti Only:a katsomaan, onko siellä vielä minun koossa yhtä paitaa, jonka viimeeksi bongasin, mutten jaksanut sovittaa sitä. Yleensä nimittäin minun kokoiset (S) vaatteet myydään ensimmäisenä loppuun... Paitaa sovitettuani huomasin, ettei se istunut minulle, enkä jaksanut sovittaa pienempää kokoa, siispä se jäi ostamatta ja alekuponki käyttämättä. Olisi pitänyt heittää kuponki jollekin kaupassa silloin asioineelle (joka kävi mielessäni), mutta kaupasta poistuessani olin jo unohtanut koko kupongin, hö.

Löysin kuitenkin jotain, mitä en oikeastaan edes etsinyt, mutta mikä osui silmään ja kokeiltuani päälle, en voinut vastustaa kiusausta - Farkkuminari! En ole vuosiin sellaista omistanut ja kun sattui löytymään edullinen, hyvin istuva ja kivan näköinen versio, niin miksipä ei? Kivaa vaihtelua minun pukeutumiseeni, yleensä kun puen housut jalkoihini ja olen huono käyttämään hameita, mutta jos sitä tämän innoittamana skarppaisi? ;)

Ai että minä vihaan näitä valkoisia sääriä ja mahaa.
Helteitä odotellessa!
Farkkuminari Jumbon H&M:stä 24,95

Ennen ostoksille lähtöä kurmasin tämän smoothien, johon tällä kertaa lisäsin vain banaanin. Pohjana siis Ehrmanin maustamaton ja rasvaton rahka. Shakeriin kaikki ja sekoitus valmis.
Yllättävän hyvää mielestäni näinkin yksinkertaiseksi välipalaksi.

Löysin tämän hauskan paidan -50% alesta Myyrmannin Gina Tricosta. Maksoi hieman alle 8e.
Koska teksti ei täysin kuvasta minua itseäni, vaan enemmän ystävääni, annoin tämän hänelle lahjaksi. :)

Vagabond tennarit, Jumbon K-kenkä, 40e

Jumbon K-kengästä löytyi nämä ajattomat ja kivat Vagabondin arkikengät, jotka kyllä lähti mukaani. Yleensä joudun ostamaan joka kesä uudet tämän tyyppiset tennarit itselleni, koska ne ovat kovassa kulutuksessa koko kesän ja ovat jo syksyllä niin ryöttäisen näköiset, ettei niistä olisi enään kengiksi seuraavalle kesälle. Varsinkaan kun parina edellisenä kesänä olen ostanut valkoiset. Syksyn tullen ne ovat olleet pikemminkin ruskeat. Ehkä tämä tumma sävy on vähän varmempi valinta - varsinkin minulle.

Vagabondin kengät ovat mielestäni mukavat jalassa, sopivat jalkoihi yleensä erittäin hyvin ja kestävät käytössäkin. Nämä ovat ensimmäiset tennarit, jotka Vagabondilta ostan, katsotaan toimiiko käytössä. :)

Illalla ystäväpariskunta tuli taas kylään ja pelasimme Jatsia (minä tietenkin voitin jee jee jee, pisteillä 334 Wow mikä ennätys ja rikoin samalla ystäväni ennätyksen, josta olen erityisen mielissäni. :D Sorry Emppu!)
Yöllä viinejä maistelleena aloimme pelaamaan vielä Aliasta ja toivottavasti meistä ei ihan hirveää meteliä lähtenyt. Pahoitteluni naapurit!
Yritimme muuten seinänaapuria käydä pyytämässä kylään, mutta hän ei avannut ovea. Toivottavasti emme herättänyt häntä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)