tiistai 16. huhtikuuta 2013

pari faktaa

Täs paras video vähään aikaan, joka oli pakko tulla jakaa tännekin, videon näet tästä
Huomaa, että video ei ole se ensimmäisen videon näköinen kuva, vaan video löytyy ensimmäisen kuvan alapuolelta!! Nimimerkillä, yritin ensin itse klikkailla kuvaa, kunnes tajusin, ettei se olekaan video... ;D
Jep, oon välil vähän blondi!


Olen ollut nyt sängyn pohjalla muutama päivää kuumeessa, lauantaina alkoi päivällä heikottaa, sunnuntaina päivällä nousi kuume ja on jatkunut eiliseen iltaan asti. Tänään en ole kuumetta mitannut, mutta uskoisin, ettei enää ole, pientä lämpöä korkeintaan, koska vilun väristyksiä on tullut vielä tänään vähän. Noh, kyllä tämä tästä. Vihaan kipeänä oloa. Ei sovi minulle yhtään. Toisaalta, kenelle tämä nyt sopisi? Olen vain niin huono olemaan aloillani ja tekemättä mitään. Turhaannun aina super paljon, jos pitää vain maata sängyssä ja ei ole voimia tehdä mitään.
Onneksi sentään on vain flunssa, ettei mistään sen vakamammasta ole kyse. :)

osasin kerran kieltäytyä ostamasta, mitä halusin...
No, kai saavutus sekin?

Loppuviikosta olisi tarkoitus mennä H&M:ään katsomaan, löytyisikö housuja (en yleensä osta sieltä housuja, koska ne ovat niin oudon mallisia ja menettävän muotonsa myös todella nopeasti) ja joku uusi siisti paita/jakun tyylinen ratkaisu olisi myös hakusessa. Sain pari alekuponkia sinne, niin lauantaina on viimeinen päivä käyttää ne, siksi oikeestaan menen katsastamaan, jos onni soisi minun löytää sieltä itselleni jotain päälle pantavaa. En ole moneen vuoteen löytänyt kyseisestä putiikista mitään, mutta viimeeksi kun paikan päälle eksyin (ja en ollut ostoksilla silloin, satuin vain kuluttamaan aikaa ja pyörimään liikkeessä hetken) niin löysin viidessä minuutissa housut ja monta paitaa, jotka olisin ehdottomasti kelpuuttanut, mutta koska en ollut ostoksilla silloin, tyydyin jättämään ne vain koristamaan kaupan vaaterekkejä. Lähdin siis tyhjin käsin, vaikka kaikki tietävät, ettei H&Mssä vaatteet ole ainakaan hinnalla pilattuja. Pidin silti pääni kylmänä ja kävelin pois. Tuli hyvä fiilis siitäkin, että vaikka löysi, lähti pois.

Ihailen itseasiassa ihmisiä, jotka eivät ole niin koukussa shoppailuun, kuin minä olen.
Olen osannut olla vuosiakin ostelematta, mutta olen aina päätynyt takaisin shoppailun lumoon. Viimeeksi, kun olin ostolakossa, se kesti noin puoli vuotta. Sainkin hyvin säästettyä rahaa tuolloin ja jotkut ovatkin ihmetelleet, mistä olen saanut säästettyä. Kaikesta, on vastaukseni. Tai oli. Nythän olen jo ostanut niilläkin rahoilla.
Jos jotain positiivista haluaa miettiä, ehkä olen osaksi hyväntekijä, ehkäisemään lamaa? Teen töitä ja pistän rahan kiertämään=lisää töitä toisille (myyjille).
Tosin ylenpalttinen kuluttaminen on haaskausta ja saastuttaa luontoa. Tosin olen kierrättävä ihminen, joka ei aja autolla, enkä liiemmin lentele lentokoneilla ja suosin kimppakyytejä, jos se on mahdollista, niin ehkä minut armahdetaan vaatteiden ostossa. Sitä paitsi (itseäni puolustaakseni) en osta, jos vaate ei tismalleen käy minulle, tai jos tiedän, että se jää koristamaan kaappia. Ostan, jos tiedän käyttäväni.
Eräässä vaiheessa osasin jalon taidon, ostin vain jos tarvitsin oikeasti. Nykyään ostan, jos tiedän käyttäväni ja löydän jonkin kivan jutun. Sijoitan kuitenkin mielummin klassikoihin ja helposti muunneltaviin, yksinkertaisiin vaatteisiin ja asusteisiin. En liiemmin mene viimeisten muotivirtausten mukana, koska muoti muuttuu koko ajan. Tyylini on liian klassisen yksinkertainen, muotia seuratakseni.


Pari faktaa:

Lady Gagan tyyli on hauska, kokeellinen ja villi. Hänestä tulee mieleen minä itse kahdeksannella luokalla. Kokeilin mitä omituisempia yhdistelmiä, monen vuoden ajan. Kokelukauden päätteksi löysin itsessäni sen, joka olen aina ollut. Semisti poikamainen nainen, joka pukeutuu tilanteen mukaan.
Töihin polkiessa en hienostele, jos ulkona sataa, on minulla sadetakki päällä, enkä meikkaa.
Sadesäällä en käytä nahkavaatteita, koska ne pilaantuu. Näytän sateessa enemmän teinipojalta, kun naiselta.
Voin todistaa tämän teille joskus edustavalla kuvalla.

Gaga

Kotona kuljen alasti verkkareissa ja villasukissa, kesäisin paljain jaloin ja jos olen onnistunut laittamaan jotain peittävää ylleni, se on hienoa.

Meikkaan harvoin. Tämän voi todistaa työkaverini.
Kun meikkaan, se kyllä huomataan. Tällöin saan usein kehuja meikistä tai ulkonäöstäni.
Olen vain liian laiska tekemään sitä päivittäin. Eräs mies kerran kysyi minulta: "Etkö tekisi sitä päivittäin edes miellyttääksesi miehiä?", jolloin vastaukseni oli jyrkkä ei. Miksi h******ssä kukaan meikkaisi, miellyttääkseen miehiä? Omituiset kuvitelmat on heillä, jotka luulevat toisten meikkaavaan heitä varten.

Nyt menen keittämään kahvia ja yritän parannella oloa. Se tuskimpa kahvilla paranee, jota on tullut nyt juotua enemmän, kuin kuppi päivässä, kuten tuossa jossain postauksessa aiemmin mainitsin. Harmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)