maanantai 16. kesäkuuta 2014

Arvonnan voittaja julkistetaan ja kuulumiset

Heipparallaa! 

Nyt olen oikeasti ollut niin kiireinen lähiaikoina, etten koskaan.

Irtisanouduin töistä tosiaan pari viikkoa sitten ja nyt viime perjantaina oli viimeinen päivä. Silloin oli myös firman kesäjuhlat ja sainkin viettää hauskan illan työkavereiden kanssa, kenties viimeisen kerran?

Muuten olen tehnyt näitä toiminimen järjestelyitä, hakenut starttirahaa (pitäkää peukkuja että se myönnettäisiin minulle!) ja säätänyt kaikkia käytännön asioita tmi:n puolesta. Niistä lisää tässä myöhemmin. Minulla alkoi tosiaan "loma" tänään, mutta tässä on niin paljon kaikkea tekemistä, ettei tämä lomalta tunnu. Ehkä loppuviikosta sitten, jos juhannukseksi rauhoittuisi tämä minunkin meno.


Viime lauantaina olikin kaverini Emilian polttarit, joita olin myös järkkäillyt. 


Järkkäsin tuossa muutama viikkoa sitten myös sen L'Oréal:in shampoon arvonnan ja TATTARARAA, VOITTAJA ON: 




Nina H. kommentillaan: Pitkä, paksu ja värjätty tukka kaipaa kosteutta, hoitoa ja kiiltoa. Hiuksethan ovat naisen kruunu, jonka todella haluaisin näkyvän myös hiuksissani!
(Arvonnan voitosta on ilmoitettu s.postitse voittajalle)

Onnea voittajalle ja kiitos kaikille osallistuneille! :)

Kerron teille tässä loman aikana lisää kuulumisia. Lisäilen mm. puhelimella otettuja kuvia polttareista, kun ei ollut kameraa mukana (ihan tarkoituksella jätin järkkärin kotiin :D ) ja näytän teille käyntikorttini, jotka nekin saapuivat jo postissa.

Nyt koirat ulos ja nukkumaan. :) Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)