tiistai 12. helmikuuta 2013

sunnuntain lenkkeilyt

Sunnuntaina lähdössä lenkille
-lenkkiä ennen piti käyttää koirat kävelyllä

*pusui*

Ja hyvin lenkkeilinkin. Jaksoin juosta tunnin kevyesti ja ei alkanut ärsyttää tai koskea mihinkään missään vaiheessa. En ole moneen kuukauteen - siis koko talvena - käynyt juoksemassa, niin teki kyllä kutaa! Oikeasti minun pitäisi nyt välttää hikoilua, kun leikattiin ne loputkin luomet pois (2vkon sauna/hikoilukielto), mutta ei ole oikein onnistunut minulla - yllätys! :D
Onneksi saan viikon päästä tikit pois ja pääsen taas treenaamaan ilman sen suurempia kuumotuksia.
Pitkiä päiviä töissä ja paljon lisätöitä kotona. Jos olen rehellinen, niin olen pari viime päivää ollut tosi väsynyt, mutta kyllä tämä tästä. 
Huomenna töiden jälkeen jumppaan (jos noihin haavoihin ei ala kuumottaa yhtään enempää). 

Äsken söin itseni tekemää lasagnea ja nam nam kyllä maistui, kun en ollut töissä syönyt kuin lämminkuppikeiton ja ruissipsejä, omenan, appelsiinin ja jonkun Nutrilet suklaajuoman, jotka olin täysin unohtanut kaappiin ja nyt remontin yhteydessä ne löytyi. 
Yritän ottaa keittiöstä hyvät kuvat lähipäivinä ja pistää tänne. Tällä huonolla kameralla ei oikein kyllä mitään hyvää saa aikaiseksi. Pakko mainita se vielä, vaikka olen tainnut asiasta jo muutaman kertaa mainita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)