sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Ihana kesä, ihana elämä!

Viimeisestä kahdesta viikosta:


Pari viimeistä viikkoa ovat olleet aika erikoisia ja mahtavia. Ostin ekan Vuittonin (vintage) ja kävin testaamassa sitä huulten täyteainehoitoa, joka muuten sattui, vaikka otin puudutuksen. Ajattelinkin muuten lähteä kiertelemään joskus Helsinkiin vintage putiikkeihin. :) Siitä postailen sitten kyllä myös teille.

Ihania ilmoja on pidellyt ja olenkin ottanut aurinkoa lähes päivittäin, sen mitä olen kerennyt. Töissäkin tauoilla olen mennyt pihalle nurmikolle istumaan, enkä ole jäänyt sisälle kököttämään. Olen siis osannut nauttia täysillä näistä aurinkoisista ilmoista! Ehkä siitäkin osittain johtunut tuo aika hutera postailu, tai siis kirjoittamatta jättäminen pikemminkin.

Sitten tuli toi lehti (Kauneus&terveys), jossa oli sivun kokoinen kuva itsestäni. Luulin että olisi joku pikkukuva, hah! :D Jännä.



Ostin muutamia ihania uusia kynsilakkoja, jotka ovat nyt testauksessa. Niistäkin kerron enemmän teille joskus myöhemmin. Testissä ovat Lumenen gel effect ja IsaDoran Wonder nail, extra long lasting. Lakkasin eilen tuolla IsaDoran pinkillä lakalla, tää sävy on aivan ihana! Oon niin tykästynyt tähän sävyyn. Ihanan kesäinen ja räväkkä. Katsotaan miten tämä lakka kestää kulutusta. ;) Pitäisi ainakin olla long lasting.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin sävyn nimi on Power pink, 192.

Reilun tunnin päästä alkaa Suomi-Venäjä MM-lätkäottelu, aaaaaaarrrgh kun jännittää niin pirusti! :D Täällä meillä on kisastudio pystyssä ja olen kutsunut naapureitakin meille katsomaan peliä, jotta saa hyvät fiilikset porukalla. Oon just semmoinen lörppö, että tutustun naapureihinkin niin, että pyydän niitä(kin) meille istumaan iltaa. 

Tästä muuten tulikin mieleeni eräs asia. Kerroin teille aiemmin, että haluaisin mukaan BB-taloon. En hakenut sinne! Yksi työkaverini sanoi minulle perjantaina, että minun pitäisi mennä taloon. No, eihän sinne noin vain mennä, sinne haetaan. Pointti on se, että teidän kenenkään ei nyt sitten tarvitse odottaa minun ilmestymistä iltaisin tv-ruutuun. En ole menossa sinne. :) 
Sitä vastoin yritän olla aktiivisempi täällä blogin puolella ja yritän saada kuvattua video matskuakin tässä joskus lähiaikoina. Teistä olisi varmasti ihan kiva kuulla äänenikin yms?

Ainiin, kävin myös äänestämässä tuossa pari tuntia sitten. Oletteko te käyneet?


Onnea Ruotsille pronssista! Nyt odottamaan finaalia!

Pusmoi<3

1 kommentti:

  1. Sie BB:ssä ois kyllä ihan parasta!
    Mukavaa viikonloppua serkku ❤️

    VastaaPoista

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)