torstai 25. heinäkuuta 2013

Minustako fitness harrastaja?

Nyt minä sen tein - vihdoinkin! Otin yhteyttä Fit Farmiin ja ilmoitin haluavani päästä (kisa) kuntoon. Tässä tämä viesti, jonka tänään pistin sinne:

Olen hyvin kiinnostunut saamaan itseni kuntoon (kenties jopa kisakuntoon?) ;) Katsoin teidän nettisivuilta eri treenipaketteja, niin tuo 6kk tehovalmennus kiinnostaisi minua eniten, koska se vaikuttaa sopivan intensiiviseltä ja henkilökohtaiset tapaamiset auttaisivat minua varmasti jaksamaan koko prosessin paremmin läpi.

Teen keskirankkaa varastotyötä 5päivänä viikossa. Tarkoitan keskirankalla sitä, että joudun nostelemaan suhteellisen painaviakin laatikoita satunnaisesti ja tekemään lemppaushommia ja työnti teen pääasiassa seisaaltaan. 

Olen harrastanut juoksua säännöllisen epäsäännöllisesti viimeisen parin vuoden ajan. Kävin muutama vuotta sitten salilla puoli vuotta, mutta sen jälkeen motivaatio on ollut hukassa. Juoksukin ollut jäämässä taka-alalle. Lapsena harrastin paljon eri lajeja, telinevoimistelusta akrobatiaan, tanssista ratsastukseen. Olen liikkunut lapsesta lähtien kohtuullisen paljon.
Selluliittia on alkanut tulemaan reisiin ja se oksettaa. Haluan näyttää ja tuntea oloni hyväksi. En pelkää lihasmassaa, mutten halua olla tulevaisuudessa mikään iso mörssärikään.
Fitness ja bikinifitness naisilla on molemmilla mielestäni kauniit vartalot, enkä tarkalleen tiedä kumpi niistä kiinnostaa minua enemmän - olen avoin molemmille mahdollisuuksille.
Suurin syy aikuisiällä aloitettujen liikuntaharrastusten lopettamiseen on johtunut siitä, kun on tullut niin pahoja lihaskramppeja varsinkin jalkoihin. Kerran salilla kyykätessä jäin kyykky asentoon, enkä päässyt siitä enää nousemaan ylös. Jalkaprässissä kävi kerran sama juttu. Luulen, että ruokavaliossani mättää joku ja pahasti. Myös palautumiseen menee tuplasti enemmän aikaa, mitä nuorempana. Voi olla myös, että olen treenannut lihakset liian hapoille ja en ole antanut niille aikaa tarpeeksi palautua, jolloin ne on ylirasittuneet ja siitä johtuu käsittämättömän tuskaiset krampit.
Tarviten apua sekä ruokavaliooni, että salitreeniin. Muuten aloitan ja lopetan taas treenit, kuten aina ennenkin kaikki harrastukset ja en halua enää sen menevän niin.Help Me!
- Ilana

En malta odottaa, että he ottavat minuun yhteyttä ja pääsen sopimaan tapaamisen tulevan personal trainerini kanssa ja lopulta treenaamaan rankasti valvovan silmän alla. Hinnaksi kuuden kuukauden tehotreenipakettiin tulisi 1090e, johon äitini lupasi lainata minulle rahaa, ettei se jäisi siitä hinnasta kiinni. Kiitos äiti! <3

Olen niin innoissani!!! Ihan täpinöissä, että ai että! Toivottavasti pääsen heti meidän reissun jälkeen tapaamaan minun tulevan pt:n niin alkaa hiki lentämään. :) Nice!

Onko kukaan teistä ollut vastaavilla kuntokuureilla ja missä? Onko ollut hintansa väärti? Olisi kiva kuulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)